ΚΑΛΗ Η ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΑΛΛΑ…
Όχι απλώς «κάτι» δεν πάει καλά στην Επιχείρηση, αλλά μάλλον τίποτα δεν πάει καλά. Η αξιοπιστία της χάθηκε και οι πολίτες δικαιολογημένα είναι εξοργισμένοι
Καμιά δικαιολογία δεν μπορεί να ξεπλύνει τη ΔΕΥΑΡ για την μεγάλη αναστάτωση και ταραχή που προκάλεσε σε πολλές χιλιάδες πελάτες της, που ξαφνικά παρέλαβαν και εκκαλούντο να πληρώσουν, λογαριασμούς που ήδη είχαν πληρώσει και μάλιστα με την απειλή ότι σε διαφορετική περίπτωση θα τους γίνει διακοπή στην παροχή νερού στο σπίτι ή στο χώρο της δουλειάς τους.
Υποτίθεται ότι η ΔΕΥΑΡ είναι μια μεγάλη, σοβαρή και καλά οργανωμένη επιχείρηση, ώστε να είναι σε θέση να εκδίδει σωστούς λογαριασμούς και στην ώρα τους, σεβόμενοι τους κατ’ ανάγκην πελάτες της. Δυστυχώς όμως, όσα έγιναν τις τελευταίες μέρες με τους διπλούς λογαριασμούς (και άλλα χειρότερα), αποδείχθηκε ότι δεν έχει ούτε καν επαφή με τη σοβαρότητα, την οργάνωση και τον απαραίτητο σεβασμό προς τους πολίτες.
Καλή και δεκτή, επίσης κατ’ ανάγκην, η συγνώμη από τη διοίκηση της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης, αλλά ούτε τους πολίτες πλέον μπορεί να πείσει, ούτε δε, πολύ περισσότερο, την αξιοπιστία της να ανακτήσει. Και αυτό ακριβώς είναι το πιο σοβαρό. Από και πέρα οι ήδη, δικαιολογημένα, καχύποπτοι πολίτες για φουσκωμένους λογαριασμούς και άλλα συναφή ζητήματα, θα είναι ακόμη πιο καχύποπτοι και περισσότερο δύσπιστοι.
Όμως, εκτός από τη μέγιστη γκάφα με τους πληρωμένους – απλήρωτους (!) λογαριασμούς, ήρθε και η ΔΕΗ για να επιτείνει έτι περισσότερο την άποψη ότι η ΔΕΥΑΡ παραπαίει και πως χρειάζεται εκ βάθρων ανασυγκρότηση. Διότι βέβαια δεν περιποιεί τιμή στη ΔΕΥΑΡ να φτάνουν τεχνίτες της ΔΕΗ με εντολή να της διακόψουν την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, λόγω απλήρωτων λογαριασμών και μάλιστα με πολύ μεγάλα ποσά.
Το επιχείρημα ότι η Δημοτική Επιχείρηση αδυνατεί να πληρώσει τις υποχρεώσεις της (όπως στην περίπτωση της ΔΕΗ) επειδή οι οφειλές των καταναλωτών νερού έφθασαν τα 25 εκατ. ευρώ, έχει βεβαίως βάση, αλλά το ερώτημα που τίθεται είναι «ποιοι ευθύνονται που άφησαν να εξελιχθούν τόσο τραγικά τα πράγματα», δηλαδή ποιοι δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους, με αποτέλεσμα να φθάσουν οι ανεξόφλητοι λογαριασμοί σε τέτοιο αστρονομικό ύψος και να απειλούν ακόμη και τη λειτουργική της υπόσταση.
ΓΕΝΙΚΩΣ φαίνεται ότι η ΔΕΥΑΡ δεν τα πάει καλά με τους λογαριασμούς! Και τους δικούς της και εκείνους που πρέπει να πληρώνει προς τρίτους.
Είναι λυπηρό που μέσα σε λίγες μέρες η ΔΕΥΑΡ κατάφερε να εκτεθεί τόσο πολύ και τόσο σοβαρά και να αυτοαναιρεθεί σε τέτοιο βαθμό. Αυτό δεν μεταφράζεται με το απλώς και μόνο «κάτι δεν πάει καλά», αλλά με το ότι «τίποτα δεν πάει καλά». Η κρατούσα πλέον εντύπωση είναι ότι λειτουργούν στη Δημοτική Επιχείρηση πολλά καπετανάτα με λοφία.
Είναι καιρός να κοπούν τα λοφία, τα δε καπετανάτα να εξοβελισθούν, λόγω ανικανότητας. Πνίγονται σε ένα ποτήρι νερό, λόγω τρικυμίας εν κρανίω. Όμως είναι κρίμα να βουλιάζει μια Επιχείρηση όπως η ΔΕΥΑΡ.
Απαιτούνται βαθιές τομές για την αποφυγή ενός τέτοιου ναυαγίου, αρχής γενομένης από την αποκατάσταση της αξιοπιστίας της επιχείρησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου